Ansatte

Nicolay Salmon Hagen

Stilling: Styrer

Nicolay er styrer i Malmøya barnehage. Han er utdannet førskolelærer, med fordypningsområde "Outdoor education and childrens experiential learning". Nicolay har jobbet som styrer i Malmøya barnehage siden 2020.

Espen Nicolai Bjorskau

Stilling: Pedagogisk leder

Espen er Pedagogisk leder for de eldste barna (3-6 år) i Malmøya barnehage. Espen har fordypning i eventyr og fabler.

Anna Maria Eriksson

Stilling: Pedagogisk leder

Anna er Pedagogisk leder på avdelingen Humlene (1-3 år). Anna har fordypning i natur, helse og bevegelse og har tidligere jobbet på avdeling for både små (0-3 år) og store (3-6 år) barn i barnehage.

Helene Hima

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Helene er barne- og ungdomsarbeider i Malmøya barnehage og jobber i hovedsak på avdelingen Humlene med de yngste barna (1-3 år).

Joanna Migacz

Stilling: Barnehagemedarbeider

Joanna er barnehagemedarbeider i Malmøya barnehage og jobber i hovedsak på avdelingen Blomsterhagen med de eldste barna (3-6 år).