Vår garderobe

Foreldrene/foresatte har ansvar å holde orden på barnets plass i gangen, og plassen skal ryddes hver ettermiddag når dere kommer for å hente. Ingen sko skal ligge på gulvet, disse skal opp i skohylla, slik at renholdsarbeidet blir lettere på ettermiddagen. Det er mye klær som skal oppbevares i barnehagen, og som alle merker er plassen i garderoben litt for liten, så vi må utnytte den plassen vi har best mulig. Hver fredag skal alt av klær tas med hjem, da vi vasker alle plassene ukentlig.

Vi ønsker at dere oppbevarer klær etc. på denne måten:

Hylleplassen i garderoben: lue, regnvotter, varme votter, ullsokker og hals. Fleece eller ull genser og bukse.

Knagg: Ytterjakke, utebukse, dress, regntøy. (Kun ett sett per barn!)

Skokrok: Innesko, Cherroxer/gummistøvler, Joggesko/Gore tex sko.

Vær så snille å ta med evt. tegninger, perlefigurer eller annet barnet har laget i løpet av dagen.
Barnet ditt har gledet seg til å gi dette til dere når dere henter de :)
På fredagene blir dette kastet dersom det ikke tas med hjem.